Neuzugänge Beauty-Zeug / New in beauty haul






Kommentare:

  1. Ooh, bitte berichte mal von den Sprays (da ist doch das gleiche drin wie bei Urban Decay, oder? Habe ich zumindest mal gelesen, dass beide von Skindinavia sind...) und dem Make-Up! Würde mich sehr interessieren, wie du die Sachen findest. :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja klar werde ich gerne machen, möchte aber erst vorher gut testen damit ich auch eine qualifizierte Meinung dazu abgeben kann, und du hast Recht das Spray von SKINDINAVI und Urban Decay sind die gleichen :)

      Löschen
  2. Deine Meinung zu Skindinavia würde mich auch sehr interessieren, vor allem, ob die Sprays gut mattieren.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sobald ich mir ein Bild von den Sprays gemacht habe werde ich einen Post dazu machen, versprochen :)

      LG

      Löschen
  3. Love your blog, would you like to follow each other? Just let me know and I will follow u back
    XO

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thanks, yes sure I would like to follow each other :)

      Löschen
  4. Very interesting. I don't know these brands but will wait to read your opinion about it!!
    BTW thanks a lot for our visit and kind comment on my blog. Following you back on GFC and Bloglovin too!! ;-)
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sure come by shortly to not miss my next post :)

      Löschen
  5. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    AntwortenLöschen
  6. Bin gespannt auf dein Review zur Foundation :)

    Liebe Grüße,
    Amelie

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dann komm bald wieder vorbei ich werde demnächst darüber berichten :)

      LG

      Löschen
  7. I've followed you back dear, we keep in touch
    XO

    AntwortenLöschen
  8. Love the lipstick!
    Would you like to follow each other? I love your blog! ;)

    www.shoppingmarbella.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you :)

      Yeah let's follow each other :)

      Löschen
  9. I like this kinds of posts!<3
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    AntwortenLöschen
  10. Pss let me know when you follow me with bloglovin and I follow backxx

    AntwortenLöschen
  11. wow♥ love the color of your lipstick!:) all the products look amazing!

    www.lorietta.cz

    AntwortenLöschen
  12. Hi darling! I have already followed you! I hope to see you on my site!
    xx keep in touch!!!

    www.shoppingmarbella.com

    AntwortenLöschen
  13. i just bought myself the l'oreal nude magique and i love it! going to do a review on it too:)
    thanks for sharing those cool products with us!
    lots of love xx

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh great I will stop by for sure :)
      and thank you for your comment :*

      XO

      Löschen
  14. Hi dear, you have such a lovely blog! Maybe we can follow each other on GFC and on the other social networks?! Let me know, i’ll following u back with pleasure :) ♥

    My Blog ♥
    Instagram
    Youtube
    Facebook
    Twitter

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Yes sure why not, thank you for your comment and your proposal :)

      Löschen
  15. Hi, dear! I love love your blog! Would you like to follow each other? Let me know and I will follow you right back
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  16. You really do a great job with your photos and descriptions! Bloggers like me must learn from you!

    Justin
    Walking, Talking Style

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Appreciate your lovely comment and I feel so honored by your words! Many, many thanks :)

      Löschen
  17. Ich will auch wissen, wie diese Skindinavia Produkte sind!!! :)
    Schließlich will ich jetzt auch mich mehr mit Make up und so beschäftigen und mich bei euch, Beautybloggern, mehr informieren :)
    Alles Liebe

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Liebe Lola sobald ich die Produkte von Skindinavia ausgiebig getestet habe und mir eine Meinung darüber gebildet habe, kommt ein Post, ich will euch einen qualifizierten Bericht darüber geben und deswegen muss ich erstmal sehen wie sich das Produkt auf einen etwas längeren Zeitraum verhält :)
      Aber bleib dran ich berichte garantiert darüber

      Liebste Grüße

      Löschen
  18. Your blog is amazing, I'd love to come back here;)
    if you want to follow each other, please follow me on GFC, and I'll do the same ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh thank you!
      You're always welcome to visit my site :*

      Löschen
  19. awesome post
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses
    GlamourZONE

    AntwortenLöschen
  20. What a GREAT post:) your blog always surprises and inspires me.

    Check out my new post....romantic feminine decor style:)

    have a lovely day pretty

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    AntwortenLöschen
  21. Wow! What can I say? ... intimidates me! What a shop! I look forward to the reviews!
    Great post! I congratulate the ability and talent to curiosity to me!
    I will always be coming back for more: *


    Regards,
    Katherine Unique


    AntwortenLöschen